- Váš nákupný košík je prázdny!
VITAJTE NA NAŠEJ INTERNETOVEJ STRÁNKE...
Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok
- Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený
u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
- V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z
predávajúceho na kupujúceho, predávajúci si v zmysle platnej
legislatívy uplatňuje právo reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade
v zmysle § 151a a nasl. Občianskeho zákonníka.
- Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá
nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania
alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka
v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak
a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa
a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak
kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení
Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína
plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od
predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho
prevzatia. Podmienkou záruky je, aby výrobok uviedla do prevádzky firma, ktorú na to výrobca oprávnil, aby bol dôsledne vyplnený a potvrdený záručný list, a aby bolo uvedenie výrobku do prevádzky zaregistrované u výrobcu.
- Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť
bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
- Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady
spôsobené nasledovným užívaním:
- k vade došlo mechanickým poškodením výrobku
spôsobeným kupujúcim,
- nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom,
spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré
neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi
prirodzeného prostrediu tovaru,
- zanedbaním starostlivosti a údržby
o tovar,
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
- používaním tovaru v rozpore
s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami,
technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením
záručných podmienok.
- Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady,
ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
- Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež
i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním
tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu
a nedá sa reklamovať.
- Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu
adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na
kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy
nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať
doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné
pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady
alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom
o kúpe. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo
osobne (nie formou e-mailu).
- Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie
a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo
vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia
predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť
bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom
o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude
zaslané písomne.
- Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia
reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité
technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia
reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu
predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť
aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie
reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu
vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
- Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
- pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby
tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe
odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto
o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým
predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo
závažnosť chyby,
- pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni
riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci
alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).
- reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí
reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo
vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo
jej odôvodnené zamietnutie.
- Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu
(podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri
preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame
kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu.
Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.
- Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou
súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si
vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia
kupujúceho.
- Kontakt GAMAJA Heizung s.r.o. so sídlom Golianovo
403, 951 08 Golianovo.